­Поділіться новиною

Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля.
Я згоден з вашими правилами і умовами
Відправляючи цю форму, ви приймаєте нашу політику конфіденційності.
captcha
Перезавантажити
Поділитись новиною
Середа, 25 квітня 2018
-------------------------------
 
Ми на Facebook
 
<< < січня 2018 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
1 2 3 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Відбулася нарада з головами та головними бухгалтерами виконкомів місцевих рад, керівниками, головними бухгалтерами та економістами бюджетних установ району.

Начальник фінансового управління райдержадміністрації Оксана Голуб поінформувала присутніх про підсумки виконання бюджету району за 2017 рік та особливості формування бюджету на 2018 рік. На переконання головного фінансиста, загрози виконанню цьогорічного бюджету району немає. Майже всі бюджети сільських рад, крім Скотарівської та Матусівської, станом на 12 грудня були вже виконані, що дозволяє належним чином утримувати медичну галузь, забезпечувати харчування учнів молодших класів, розраховуватися за енергоносії, здійснювати компенсацію перевізникам за проїзд пільгових категорій населення в межах району та вирішувати інші питання.

  Обговорено і питання щодо порядку формування доходної частини місцевих бюджетів на 2018 рік, основні вимоги при формуванні видаткової частини місцевих бюджетів на наступний рік. О.О.Голуб пояснила, що у 2018 році майже 50% податків на доходи фізичних осіб (ПДФО), які раніше надходили до районного бюджету, відійдуть до Шполянської та Матусівської об’єднаних територіальних громад. Якщо ж особливості наступного бюджетного року продемонструвати мовою цифр, то замість 62 мільйонів гривень ПДФО, районний бюджет отримуватиме 31 млн. грн.

Ще одним нововведенням з першого січня наступного року стане передача всіх доріг місцевого значення на баланс облдержадміністрацій. Тобто виникне потреба виділяти субвенції з сільських бюджетів, крім виділення коштів на ремонт доріг, ще й на їх утримання (в зимовий період розчистка, посипка та ін., що виконувалося раніше райавтодором). Крім того, постійне зростання цін на продукти харчування тягне за собою і підвищення вартості харчування учнів та вихованців дошкільних навчальних закладів. Тобто наступний рік легким не буде, а представникам влади в районі доведеться шукати додаткові джерела надходжень до бюджетів.  Особливу увагу під час семінару звернуто на питання утримання закладів освіти, медицини та фахівців із соціальної роботи району.

   Ольга Качан

Актуальні новини

Заява від НАУМ

on 19 квітня 2018

Національна асоціація українських медіа заявляє про готовність до усіх форм і методів боротьби за право на свободу, право на життя...

Чого на ТОВ «Маяк-Агро» подали до суду

on 19 квітня 2018

17 квітня 2018 року в Шполянському суді відбулося попереднє слухання справи, в якій житель Шполи Сергій Леонідович Мошенський позивається до...

Хто ж землю обробляє, коли працівників не має?

on 19 квітня 2018

12 квітня відбулося засідання міжвідомчої комісії райдержадміністрації з питань детінізації економіки та легалізації заробітної плати, яке очолив голова райдержадміністрації Володимир...

Скільки українці відпочиватимуть у травні

on 12 квітня 2018

У квітні-травні українці матимуть 10 офіційних вихідних і свят через травневі свята. Чотири офіційні вихідні українці матимуть з 28 квітня до...

Шполяни платять за лікування хворих з інших районів

on 12 квітня 2018

Медична реформа засвідчила проблеми не лише майбутнього, а й нинішні, в час перехідного періоду.

Що робити, якщо в медзакладі відмовляють від вільного вибору лікаря

on 12 квітня 2018

Кампанія “Лікар для кожної сім’ї” триває в Україні з 2 квітня. В її рамках громадяни підписують із сімейним лікарем, терапевтом,...

Скільки коштуватиме весняний призов

on 12 квітня 2018

У квітні-травні на строкову військову службу заплановано призвати 15 190 чоловік. Із них майже 9000 — до лав Збройних сил...

Copyright © Офіційний сайт газети «Шполянські Вісті». Всі права захищено. При використанні наших публікацій посилання на «Шполянські Вісті» обов’язкове.