­Поділіться новиною

Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля.
Я згоден з вашими правилами і умовами
Відправляючи цю форму, ви приймаєте нашу політику конфіденційності.
captcha
Перезавантажити
Поділитись новиною
Неділя, 24 березня 2019
-------------------------------
 
Ми на Facebook
 
<< < серпня 2018 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

6 березня Уряд скасував обов’язкове ведення Книги скарг та пропозицій. Рішення затверджено на засідання Уряду шляхом прийняття постанови КМУ «Про внесення змін до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів».

За офіційними даними Мінекономрозвитку, витрати чесного бізнесу на ведення таких книжок становили понад 125 млн. грн. на рік. Сюди включались, до прикладу, організаційні витрати, призначення відповідального за неї, розгляд скарг, зберігання інформації тощо. При цьому, це не гарантувало вирішення проблемного питання, котре виникало зі споживачем чи то покупцем.

В той же час, дана Книга частково порушувала законодавство щодо захисту персональних даних. Оскільки дані, які залишав споживач, були у відкритому доступі для всіх, включаючи шахраїв.

Після рішення уряду наявність такої книги не є обов’язковою. Варто розуміти, що ніхто не забороняє добровільно використовувати таку книгу для зв’язку зі споживачем. Але абсурдні штрафи за неправильне оформлення (наприклад, нумерацію сторінок чи нечіткі дані)  - скасовано. Додатковим каналом комунікації зі споживачем, до прикладу, будуть «гаряча» лінія, сайти компаній, соціальні мережі, офіційні звернення на основі норм Закону «Про звернення громадян». Такий досвід вже успішно працює в країнах ЄС.

Copyright © Офіційний сайт газети «Шполянські Вісті». Всі права захищено. При використанні наших публікацій посилання на «Шполянські Вісті» обов’язкове.