­Поділіться новиною

Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля.
Я згоден з вашими правилами і умовами
Відправляючи цю форму, ви приймаєте нашу політику конфіденційності.
captcha
Перезавантажити
Поділитись новиною
Вівторок, 26 березня 2019
-------------------------------
 
Ми на Facebook
 
<< < січня 2019 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
  1 2 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Коли, збираючись допомогти доньці отримати перший паспорт, чи як його зараз називають, ID-картку, почула про можливість записатися в електронну чергу, спершу не надала цьому особливого значення. Та все ж скоріше з цікавості зайшла на сайт міграційної служби і наприкінці робочого дня досить швидко зареєструвалася у такій новомодній електронній черзі. Як підтвердження отримала на мобільний телефон СМС з указаним днем місяця та годиною прийому.

Мій час прийому припадав на післяобідню годину, тож завітала з донькою до Шполянського відділення Державної міграційної служби приблизно на п’ятнадцять хвилин раніше призначеного часу. І вже тут зрозуміла, що правильно зробила, скориставшись Інтернет-послугою. Справа в тому, що біля дверей очікували на оформлення внутрішніх та закордонних паспортів або для отримання раніше замовлених документів майже десять осіб. Одні приїхали з сіл, інші, приписані у Шполі, прибули з обласного центру. Та й це не найгірше. Виявилося, що обладнання, яке застосовується при оформленні паспортів, не працювало. Помітно було, що колектив вживає всіх можливих заходів, аби усунути несправність, але те ніяк не вдавалося. Прочекавши добру годину, так і пішли ні з чим. За ту годину вдалося дізнатися, що й інші відвідувачі пробували стати в електронну чергу, однак через перевантаженість користувачами їм не завжди вдавалося зайти на сайт міграційної служби.

Довелося вдруге ставати у ту ж таки електронну чергу, і тоді й сама переконалася, що сайт таки справді частенько перевантажений користувачами. І цього разу записалася у чергу лише з третьої спроби та вдруге йшли з донькою за паспортом. Був вихідний день, субота, однак паспортний стіл, як його частіше називають, працював. У черзі було не менше п’яти осіб, які коротали час кожен за своїм гаджетом. На щастя, того дня обладнання в установі не давало збоїв. А електронна черга, яка має перевагу над живою чергою, стала справжньою паличкою-виручалочкою. Нас прийняли у призначений на сайті час. А перший паспорт підліткам обіцяють видати вже через три тижні після замовлення.

Знайома жителька Ярославки розповідала, що зі своєю донькою-старшокласницею записувалися в електронну чергу не вдома, а у Шполянському відділенні міграційної служби. Потім прийшли у призначений час і залишилися задоволеними сучасним сервісом. Приємно, що попри чимало недоліків в обслуговуванні громадян різними установами все ж з’являються добрі нововведення. Дивись, колись і зовсім зникнуть черги за різними довідками і документами.

Вікторія Тарасова

Copyright © Офіційний сайт газети «Шполянські Вісті». Всі права захищено. При використанні наших публікацій посилання на «Шполянські Вісті» обов’язкове.