­Поділіться новиною

Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля.
Я згоден з вашими правилами і умовами
Відправляючи цю форму, ви приймаєте нашу політику конфіденційності.
captcha
Перезавантажити
Поділитись новиною
Субота, 22 вересня 2018
-------------------------------
 
Ми на Facebook
 
<< < вересня 2018 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Проблема з оновленням (коригуванням) генерального плану Шполи виникла не сьогодні і не вчора. Її вже називають «проблемою з бородою». Справа в тому, що такі житлові масиви, як Мар’янівський, а також ті, що знаходяться в районі вулиці Іцика Фефера і колишнього цукрового заводу (новобудови) перебувають за межами генерального плану.

А це означає, що їхні споруди не узаконені. Крім того, не проведене коригування генерального плану не дозволяє розвиватися місту згідно діючого законодавства. Ця проблема вже піднімалася неодноразово. Кілька років тому навіть розгорілася полеміка відносно того, з чиєї вини таке сталося. Тоді міська рада переклала відповідальність фактично на райдержадміністрацію. І ось минуло щонайменше 3-4 роки, а проблема так і не вирішується.

Уже ніби й Шполянська ОТГ має самостійність у вирішенні своїх проблем, але їх не поспішає ліквідовувати.

Не зважаючи на неодноразові звернення до голови міста Сергія Кравченка ситуація з оновлення (коригування) генерального плану міста Шпола та розроблення плану зонування залишається вкрай незадовільною.

Таке заключення зроблене в архітектурі райдержадміністрації. Це призводить до порушення порядку надання земельних ділянок для містобудівних потреб, в тому числі для житлового будівництва, заборонено надання містобудівних умов та обмежень для проектування об’єктів будівництва без розробки детальних планів території, які лише частково уточнюють генеральний план міста. Виготовлення детального плану території — це як вихід з ситуації, що склалася і задоволення це не з дешевих (від 20,0 до 100,0 тис.грн.), яке полягає на плечі забудовника.

Як стверджують у архітектурі, райдержадміністрації такі послуги могли б бути безкоштовні, але через повільне вирішення даної проблеми затрати несуть жителі та підприємці міста.

Навіть для отримання земельної ділянки для садибного житлового будинку необхідно розробляти детальний план території 10 соток, де замовником на розробку ДПТ виступає Шполянська міська рада, а платником — громадянин-забудовник. Для приватних підприємців, які мають земельні ділянки у користуванні чи власності, також немає можливості на проведення реконструкції чи будівництва власних будівель без розробки ДПТ.

Також в місті не скоригована межа міста, значна кількість збудованих житлових будинків в 2000-ні роки знаходиться за межами міста. Визнання права власності на житлові будинки громадянам можливо лише при затвердженні скоригованої межі міста. А це означає, що коли житель захоче продати своє житло, то він не зможе цього зробити. Дана робота загальмувалася на стадії експертизи в Державному інституті геодезії і картографії України з 2015 року.

Відтягування вирішення даної проблеми з кожним роком збільшує вартість цих робіт. якщо ще 3-4 роки тому виконання всіх робіт з коригування могло обійтися міському бюджету за приблизними підрахунками в 300 тисяч гривень, то зараз їх вартість зросла щонайменше до 450-500 тисяч гривень. Можливо, для Шполянської ОТГ — це сума й невелика, але це гроші платників податків, тобто жителів Шполи.

Продовження цієї теми в наступних номерах

Copyright © Офіційний сайт газети «Шполянські Вісті». Всі права захищено. При використанні наших публікацій посилання на «Шполянські Вісті» обов’язкове.