­Поділіться новиною

Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля.
Я згоден з вашими правилами і умовами
Відправляючи цю форму, ви приймаєте нашу політику конфіденційності.
captcha
Перезавантажити
Поділитись новиною
Середа, 12 грудня 2018
-------------------------------
 
Ми на Facebook
 
<< < січня 2018 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
1 2 3 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Кампанія “Лікар для кожної сім’ї” триває в Україні з 2 квітня. В її рамках громадяни підписують із сімейним лікарем, терапевтом, педіатром, в яких би хотіли обслуговуватися, декларації.

Що робити, якщо в деяких медзакладах відмовляють у вільному виборі лікаря? Часто лунає аргумент – пацієнт приписаний до іншого дільничого лікаря, тому має підписати декларацію в іншому місці. «Це неправда, — зауважує глава МОЗ України Уляна Супрун. — Ви вільні у виборі свого сімейного лікаря, терапевта або педіатра, де б ви не жили чи були зареєстровані, в якого б лікаря не обслуговувалися раніше».

Супрун повідомляє, що відмовити у підписанні декларації можуть лише з двох причин: заклад ще не підключений до електронної системи охорони здоров’я або всі лікарі медичного закладу набрали оптимальну кількість пацієнтів.

Коли вам кажуть інше – це порушення законодавства, каже Супрун. У своєму фейсбуку вона поширила інструкцію – що робити, якщо в медичному закладі вас переконують у зворотному:

1. Перш за все подумайте, чи не варто обрати інший медичний заклад, в якому не будуть намагатися порушувати ваші права, встановлені законом.

2. Процитуйте лікарю «Порядок вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу», затверджений Наказом МОЗ №503. Саме цей документ регламентує процес вибору лікаря, подання та припинення дії декларації з вибору лікаря.

«Пункт II. 1. Пацієнт (його законний представник) має право обрати лікаря, який надає ПМД, незалежно від зареєстрованого місця проживання…»

3. Зверніться за роз’ясненнями до головного лікаря.

4. Якщо головний лікар відмовляє у реалізації вашого права на вільний вибір лікаря, зверніться до місцевого управління охорони здоров’я із заявою на ім’я керівника управління.

5. Ви можете поділитися своїм досвідом у спеціальній формі зворотного зв’язку МОЗ України, де просять повідомляти про такі випадки і обіцяють оперативно на них реагувати.

Copyright © Офіційний сайт газети «Шполянські Вісті». Всі права захищено. При використанні наших публікацій посилання на «Шполянські Вісті» обов’язкове.