­Поділіться новиною

Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля.
Я згоден з вашими правилами і умовами
Відправляючи цю форму, ви приймаєте нашу політику конфіденційності.
captcha
Перезавантажити
Поділитись новиною
Неділя, 24 березня 2019
-------------------------------
 
Ми на Facebook
 
<< < травня 2018 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
  1 2 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

«Захмарні» ціни на ринку та у бутіках не лишають вибору, а тому люди нерідко користуються послугами Інтернету, тобто, замовляють «кота в мішку».
Жертвою такої довірливості стала одна з шполянок, яка, замовивши сукню,
отримала продукцію із секонд-хенду.

Вона зізнається, що неодноразово замовляла речі через мережу Instagram у однієї дівчини і придбаним товаром завжди була задоволена, тому вже не хвилювалась за те, що її ошукають.

Нещодавно дівчина вирішила придбати сукню. Замовила, оплатила. Товар вона мала отримати протягом 1-3 днів після оплати. Втім, замовлення їй надійшло через тиждень. Шполянка вирушила до відділення «Нової пошти». Цього разу пакет розпаковувати не стала, тому що повністю довіряла продавчині. А дарма… Прийшовши додому, побачила, що замість вишуканої сукні вона отримала кілька зношених речей.

Увечері того ж дня їй написала «турботлива» продавчиня: «Чи підійшла Вам сукенка?» Клієнтка обурено почала скаржитись, але сторінку аферистки уже було видалено.

Юлія Зарудніцька, студентка ЧНУ ім. Б. Хмельницького

Copyright © Офіційний сайт газети «Шполянські Вісті». Всі права захищено. При використанні наших публікацій посилання на «Шполянські Вісті» обов’язкове.