­Поділіться новиною

Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля.
Я згоден з вашими правилами і умовами
Відправляючи цю форму, ви приймаєте нашу політику конфіденційності.
captcha
Перезавантажити
Поділитись новиною
Субота, 22 вересня 2018
-------------------------------
 
Ми на Facebook
 
<< < вересня 2018 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Щодня на українських дорогах гине в середньому 12-15 людей. Згідно із дослідженнями Світового банку, Україна має один із найвищих рівнів травмування на дорогах у світі. За підсумками 9 місяців цього року на дорогах України сталося майже 117 тисяч аварій, у яких 19 тисяч людей постраждали і понад 2,3 тисячі людей загинули. Безпекова ситуація на українських дорогах викликає занепокоєння як звичайних громадян, так і чиновників. Центр громадського моніторингу та контролю дослідив, що можна зробити, аби змінити ситуацію на краще.

Не секрет, що загальний стан доріг в Україні досі лишається дуже далеким від європейських стандартів. Це стосується не лише якості дорожнього покриття, а й впорядкованості конструктивних елементів доріг, наявності знаків та розмітки. За інформацією Укравтодору, цього року було відремонтовано у 20 разів більше доріг, ніж минулого. Як стверджують чиновники, усі закупівлі матеріалів для ремонту здійснювались через платформу ProZorro, завдяки чому вдалося заощадити понад 2,5 мільярди гривень.

Крім того, у цьому році Укравтодор нарешті розпочав Національну програму безпеки дорожнього руху, яка передбачає будівництво наземних пішохідних переходів, кільцевих розв’язок та острівків безпеки. А в місті Лохвиця Полтавської області з’явилася перша в Україні система уповільнення дорожнього руху, яка має вигляд острівця на трасі безпосередньо перед заїздом у місто. Аби проїхати повз нього, водії змушені будуть пригальмовувати та зменшувати швидкість. Протягом трьох років «Укравтодор» має облаштувати по всій країні 500 кільцевих розв’язок, 500 острівків безпеки та 1000 наземних пішохідних переходів. А наступного року в автодорі обіцяють почати будівництво доріг із цементобетонним покриттям, які стійкіші до руйнувань і дешевші в утриманні.

Copyright © Офіційний сайт газети «Шполянські Вісті». Всі права захищено. При використанні наших публікацій посилання на «Шполянські Вісті» обов’язкове.