­Поділіться новиною

Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля.
Я згоден з вашими правилами і умовами
Відправляючи цю форму, ви приймаєте нашу політику конфіденційності.
captcha
Перезавантажити
Поділитись новиною
Середа, 22 листопада 2017
-------------------------------
 
Ми на Facebook
 
<< < листопада 2017 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
    1 2 3 4 5
6 7 8 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

У листі до редакції Ірина С. з Нечаєвого цікавиться, що має робити покупець у разі придбання товару із простроченим терміном придатності.

Згідно зі статтею 6-ю Закону України «Про захист прав споживачів», ви маєте право на придбання доброякісної продукції. Тож відстоюйте свої права!

У разі придбання простроченого товару пред’явіть його продавцю разом із чеком, вимагаючи повернути вам гроші або замінити покупку. Навіть якщо ви вдома розпакували куплене (приміром, пакет молока), все одно прихопіть його із собою. До речі, візьміть за звичку завжди брати (вимагати) товарний чек — з ним легше довести факт покупки. За відсутності чека може допомогти запис відеокамери або покази свідків.

Якщо продавець відмовляється прийняти товар, вимагайте зустрічі з адміністратором. Як правило, продавці та адміністратори задовольняють вимоги покупців. Якщо ж цього не сталося, дійте далі. Нагадайте, що маєте право віднести недоброякісний харчовий продукт до санепідемстанції. Перепишіть із «Куточка споживача» інформацію про господаря магазину, контактні номери телефонів. Можете зателефонувати і розповісти про суперечку або звернутися до нього письмово, додавши копію чека. Крім цього, бажано лишити запис у Книзі відгуків і пропозицій.

Відповідно до п. 7-го Інструкції про Книгу відгуків і пропозицій на підприємствах роздрібної торгівлі та у закладах ресторанного господарства керівник чи його заступник зобов’язані у тижневий термін відреагувати на ваш запис: розібратися та вжити відповідних заходів, повідомивши про це у Книзі на зворотному боці вашої заяви. А ще — у тижневий термін надіслати вам відповідь.

Якщо конфлікт не вирішено у такий спосіб, ви маєте право звернутися до держспоживінспекції, де повинні прийняти вашу скаргу, вжити заходів і повідомити вас про результати.

Copyright © Офіційний сайт газети «Шполянські Вісті». Всі права захищено. При використанні наших публікацій посилання на «Шполянські Вісті» обов’язкове.