­Поділіться новиною

Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля.
Я згоден з вашими правилами і умовами
Відправляючи цю форму, ви приймаєте нашу політику конфіденційності.
captcha
Перезавантажити
Поділитись новиною
Вівторок, 21 листопада 2017
-------------------------------
 
Ми на Facebook
 
<< < липня 2017 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Шахраї нині стали справжніми винахідниками. Мало не щодня з екранів телевізорів та інтернету ми дізнаємося про нові схеми шахрайства, а особливо з банківськими картами. Днями в мережі Фейсбук з’явилося повідомлення від жительки Житомирщини про нову шахрайську схему, жертвою якої вона стала. Можливо, ця історія комусь допоможе не потрапити на гачок банківських аферистів.

«Два дні тому на мобільний телефон в 3-ій год. ночі надійшло 9 грн. від невідомого абонента. В 4 години ночі з цього ж номера до мене розпочалися безперервні дзвінки і коли я брала слухавку – збивали дзвінок, коли я пробувала подзвонити – теж відбивалися. До 9 години ранку до мене надійшло 250 дзвінків. В обід мій номер мобільного телефону заблокував оператор. Коли о 17-ій годині 20 хвилин я підійшла в сервісний центр, мені повідомили, що мій номер — НЕ МІЙ і ним користується інша людина. Відразу ж запитали, чи карти банку прив’язані до цього номера. А вже за 20 хвилин я завітала в банк і дізналася, що на зарплатній картці залишилася лише 51 копійка. До всього ж усі пін-коди були недійсними і пароль для входу в мобільний додаток банку теж недійсний. Заблокувавши картки, я наступного дня змінила усі паролі і пін-коди. А служба безпеки банку пообіцяла розібратися з ситуацією та зателефонувати.

Ввечері цього ж дня мені зателефонували з невідомого для мене номера і представилися службою безпеки банку, а також повідомили, що була спроба знову зняти гроші з моєї картки, тому мені потрібно терміново підійти до банкомату та змінити пін-коди, або вони допоможуть це зробити через мобільний додаток. До всього мені поставили умову — перевести на картку мобільного телефону 2800 грн. (які мені зразу ж повернуться на картку), аби зупинити шахрайство. В одному вони прокололися - я «прив’язала» картки до нового мобільного телефону, номер якого ніхто не знав... Так зберегла свої гроші. Знову зателефонувала в службу гарячої лінії банку, все розповіла. Там мені підтвердили, що це шахраї і з моїми картками все нормально».

Валентин Горенко

Copyright © Офіційний сайт газети «Шполянські Вісті». Всі права захищено. При використанні наших публікацій посилання на «Шполянські Вісті» обов’язкове.