­Поділіться новиною

Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля.
Я згоден з вашими правилами і умовами
Відправляючи цю форму, ви приймаєте нашу політику конфіденційності.
captcha
Перезавантажити
Поділитись новиною
Вівторок, 21 листопада 2017
-------------------------------
 
Ми на Facebook
 
<< < липня 2017 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Виробники харчів, щоб приховати здорожчання своєї продукції, поступово зменшують вагу чи об’єм того чи іншого товару при збереженні старої ціни або навіть її зростанні. Зовні дизайн упаковок нічим не змінився, а от вага чи об’єм продукту написані у такому місці, що не впадає в око, ще й дуже дрібним шрифтом.

Прикладів таких можна навести безліч. Пляшки молока, в яких замість літра 930, 900 чи й 890 мілілітрів. У «матрасик» сметани, що раніше містив стандартні 500 мл, тепер фасують 400, а то і 350 мл. Так само схудли банки зі згущеним молоком, туби з кетчупами, упаковки вершкового масла. Стандартні шоколадки зі звичних колись 100 г похуділи до 90, а згодом до 85 та 80 г. Літрових соків теж уже практично не зустріти, скрізь дрібним шрифтом зазначено 900 чи 950 мл (+-15 мл). Навіть фірмові рошенівські (а за ними й інші торгові марки) кілограмові торти попервах втратили 100 г, а тепер узагалі важать 850 г (півкілограмові просіли до 450 г)…

Copyright © Офіційний сайт газети «Шполянські Вісті». Всі права захищено. При використанні наших публікацій посилання на «Шполянські Вісті» обов’язкове.