­Поділіться новиною

Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля.
Я згоден з вашими правилами і умовами
Відправляючи цю форму, ви приймаєте нашу політику конфіденційності.
captcha
Перезавантажити
Поділитись новиною
Неділя, 19 листопада 2017
-------------------------------
 
Ми на Facebook
 
<< < листопада 2017 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Трапляються випадки, коли громадяни, яких спіткало горе, забувають своєчасно зареєструвати смерть близьких їм осіб та родичів у встановлений законодавством термін, проводять поховання без відповідного свідоцтва про смерть.

Не пізніше 3 днів. Законодавством передбачений термін подачі заяви про державну реєстрацію смерті до органу державної реєстрації актів цивільного стану не пізніше трьох днів з дня настання смерті чи виявлення трупа, а в разі, якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров'я або судово-медичної установи, не пізніше п'яти днів.

Державна реєстрація смерті проводиться на підставі документа встановленої форми про смерть, який видається закладом охорони здоров'я чи судово-медичною установою (лікарні, поліклініки, судово-медичні установи тощо).

Куди подавати документи. Реєстрація смерті проводиться за останнім місцем проживання померлого (за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання померлого). У разі настання смерті в дорозі (у поїзді, на судні, в літаку тощо) її реєстрація може бути проведена в найближчому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

Хто подає заяву. Із заявою про державну реєстрацію смерті можуть звернутись родичі померлого, представники органу опіки та піклування, працівники житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров'я, де настала смерть, та інші особи. Реєстрація проводиться в присутності заявника. Заявник (особа, яка звертається щодо державної реєстрації смерті) має пред'явити свій паспорт або паспортний документ.

Необхідні документи для реєстрації смерті: лікарське свідоцтво про смерть, паспорт померлої людини, паспорт заявника.

Які документи мають видати. Після реєстрації смерті орган державної реєстрації актів цивільного стану видає відповідне свідоцтво та витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання. У разі державної реєстрації смерті виконавчим органом сільської ради видається довідка для отримання допомоги на поховання.

 За інформацією районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Черкаській області

Copyright © Офіційний сайт газети «Шполянські Вісті». Всі права захищено. При використанні наших публікацій посилання на «Шполянські Вісті» обов’язкове.